המשנה לפרקליט המדינה לשעבר: "דומה למשפט אולמרט"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on המשנה לפרקליט המדינה לשעבר: "דומה למשפט אולמרט"

    עו"ד יהודה שפר, המשנה לפרקליט המדינה לשעבר ב'מהדורה המרכזית': "הפרקליטות ביקשה בגלל שמילצ'ן העיד בסתירה למה שהעיד במשטרה – לכן הפרקליטות הציבו את מה שאמר במשטרה, זאת לקראת החקירה הנגדית. מילצ'ן רוצה לצאת טוב, הוא גם ציין שלא נעים לו מול שרה נתניהו, רוצה להישאר חבר של ביבי"

    עו"ד יהודה שפר, לשעבר המשנה לפרקליט המדינה צילום: Moshe Shai/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד יהודה שפר, המשנה לפרקליט המדינה לשעבר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הפרקליטות ביקשה בגלל שמילצ'ן העיד בסתירה למה שהעיד במשטרה – לכן הפרקליטות הציבו את מה שאמר במשטרה, זאת לקראת החקירה הנגדית. מילצ'ן רוצה לצאת טוב, הוא גם ציין שלא נעים לו מול שרה נתניהו, רוצה להישאר חבר של ביבי".

    "האישום בהפרת אמונים נשען על 2 ראשים: אחד, מתנות בגלל שהוא ראש ממשלה כמו פרשת טלנסקי. השני, אלו הטובות שעשה נתניהו לטובת מילצ'ן בלי לדווח. כשהטיחו בנתניהו את האישומים, אמר שהוא חבר, ואז ענו לו 'מדוע קידמת את האינטרס שלו?' חברי המשפטנים טוענים שיש פה מעל ספק סביר בתיק ולכן מחר יהיה מעניין".

    "הפרקליטות מבינה את מצבה בתיק הזה, הם רצו הסדר טיעון, אבל אם לא הם רוצים להמשיך עם התיק. בית המשפט היה קצת לא הוגן, אבל אני סומך על השופטים שיעשו משפט צדק. מצד שני, אם הפרקליטות מאמינה שיש בסיס, היא צריכה להמשיך".

    לגבי הקרע בעם ומערכות הבחירות שנערכו בעקבות התיק: "השופטים אמרו שהשוחד לא מבוסס, אבל מכלל הן אתה שומע לאו בהפרת אמונים. נכון ששוחד חמור מהפרת אמונים, אבל זה ברמה הגבוהה ביותר. אם יורשע הוא בטוח ישב במאסר".

    "כמו משפט אולמרט שהיה הפרת אמונים, מסר קיבל כסף שבאמצעותו קנה כסף וסיגרים לאולמרט. התיק ממש דומה, יש כאן מאבק בין תביעה טובה והגנה שיש לה הישגים. מיגור שחיתות זה כמו ריצת מרתון".

    האזינו

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קשקשן גדול בדיוק כמו החברים שלו בפרקליטות